Przetarg

Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego złożyło zamówienie na dokumentację hydrogeologiczną i geologiczno - inżynierską dla drugiej linii metra w Warszawie, po zmianie planowanych tras przebiegu dla odcinka wschodniego północnego, wschodniego południowego i zachodniego. Termin wykonania prac 200 dni od daty podpisania umowy.

Odcinek wschodni, północny obejmuje budowę stacji: Bródno przy zbiegu ulic Rembielińska i Kondratowicza; Kondratowicza przy ulicy Malborskie; Zacisze przy zbiegu ulic Litawora i Rolanda; Targówek 2 przy zbiegu ulic Pratulińska i Trocka; Targówek 1 przy ulicy Ossowskiego i Szwedzka przy ulicy Strzeleckiej.

Odcinek wschodni, południowy obejmuje budowę stacji: Dworzec Wschodni przy ulicy Kijowskiej; Mińska przy ulicy Podskarbińskiej; Rondo Wiatraczna; Ostrobramska przy Poligonowej; Fiedorfa przy ulicy Bora Komorowskiego; Gocław przy Umińskiego.

Odcinek zachodni obejmuje budowę stacji: Karolkowa; Wolska przy ulicy Płockiej, Moczydło przy zbiegu ulic Górczewska i Prymasa Tysiąclecia; Księcia Janusza, przy zbiegu ulic Górczewska i Księcia Janusza; Wola Park; Powstańców Śląskich; Lazurowa; Chrzanów i Połczyńska.

Do wykonania jest:

  • 13 605 metrów otworów wiertniczych;
  • 10 905 metrów sondowań sondą CPT;
  • 1500 metrów badań dylatometrem;
  • 4618 sond SPT;
  • 863 badań w aparacie trójosiowym;

Przewiduje się pobranie 1485 próbników NNS.

Wsród wymagań jakie zostały przedstawione oferentem pewne zdziwienie i zaniepokojenie wywołuje warunek, który mówi że wykonawca musi mieć do dyspozycji, przez okres niezbędny do wykonywania umowy, 7 osób posiadających uprawnienia geologiczne i Certyfikat Polskiego Komitetu Geotechniki. Zbadamy kto przygotował warunki przetargu i kto ten przetarg wygrał.